Latest topics
» New Games
by SteelersJMB October 9th 2017, 3:55 pm

» Torn between getting some games
by BaltRavensFan20 January 3rd 2016, 9:22 pm

» Week 17
by HurpDurpHurray January 3rd 2016, 5:07 pm

» Week 16 Merry Christmas Week
by Willbacker December 30th 2015, 5:57 pm

» Found MaddMatt
by MaddMatter December 30th 2015, 12:02 am

» Fantasy 2015-16
by BaltRavensFan20 December 27th 2015, 4:51 pm

» Week 15 i think lol
by HurpDurpHurray December 25th 2015, 7:29 pm

» League of Denial
by EPICxPENGUIN69 December 19th 2015, 8:26 pm

» Fixing College Football
by MaddMatter December 16th 2015, 11:36 pm

» Week whatever/ The last quarter
by Willbacker December 15th 2015, 10:21 am

NFL Countdown

Super bowl forty something or what ever

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 1:34 pm

No repeats of last year, please.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 1:38 pm

Willbacker wrote:Tis the day. Im really conflicted on this game actually. On one hand I'm tired of hearing bout the 12th man and how great the Hawks D is and idk if I really want to see any sort of dynasty starting but it would be kinda cool to see Lynch get MVP and see what he says during his interview. On the other hand the Pats using all kinds of trickery and possible outright cheating also turns my stomach but I've always made it a habit in the past to vote for the team that took the Ravens out just to say we did lose to the best team.

Well we got a shitload of shrimp,mussels and oysters we gonna be chowing on so I really don't care who wins I just wanna see some knockem rockem sockem play going on out there and I don't think we're gonna be disappointed.
https://www.youtube.com/watch?v=V_ozofiGPJo

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  HurpDurpHurray on February 1st 2015, 2:07 pm

MaddMatter wrote:
Willbacker wrote:Tis the day. Im really conflicted on this game actually. On one hand I'm tired of hearing bout the 12th man and how great the Hawks D is and idk if I really want to see any sort of dynasty starting but it would be kinda cool to see Lynch get MVP and see what he says during his interview. On the other hand the Pats using all kinds of trickery and possible outright cheating also turns my stomach but I've always made it a habit in the past to vote for the team that took the Ravens out just to say we did lose to the best team.

Well we got a shitload of shrimp,mussels and oysters we gonna be chowing on so I really don't care who wins I just wanna see some knockem rockem sockem play going on out there and I don't think we're gonna be disappointed.
https://www.youtube.com/watch?v=V_ozofiGPJo


__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 2:27 pm

HurpDurpHurray wrote:
MaddMatter wrote:
Willbacker wrote:Tis the day. Im really conflicted on this game actually. On one hand I'm tired of hearing bout the 12th man and how great the Hawks D is and idk if I really want to see any sort of dynasty starting but it would be kinda cool to see Lynch get MVP and see what he says during his interview. On the other hand the Pats using all kinds of trickery and possible outright cheating also turns my stomach but I've always made it a habit in the past to vote for the team that took the Ravens out just to say we did lose to the best team.

Well we got a shitload of shrimp,mussels and oysters we gonna be chowing on so I really don't care who wins I just wanna see some knockem rockem sockem play going on out there and I don't think we're gonna be disappointed.
https://www.youtube.com/watch?v=V_ozofiGPJo

Ok that was awesome lol

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  HurpDurpHurray on February 1st 2015, 3:38 pm

MaddMatter wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatter wrote:
Willbacker wrote:Tis the day. Im really conflicted on this game actually. On one hand I'm tired of hearing bout the 12th man and how great the Hawks D is and idk if I really want to see any sort of dynasty starting but it would be kinda cool to see Lynch get MVP and see what he says during his interview. On the other hand the Pats using all kinds of trickery and possible outright cheating also turns my stomach but I've always made it a habit in the past to vote for the team that took the Ravens out just to say we did lose to the best team.

Well we got a shitload of shrimp,mussels and oysters we gonna be chowing on so I really don't care who wins I just wanna see some knockem rockem sockem play going on out there and I don't think we're gonna be disappointed.
https://www.youtube.com/watch?v=V_ozofiGPJo

Ok that was awesome lol

"Lick the gun lick the gun lick the gun lick the gun lick the gun lick the gun"

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 4:37 pm

People are talking about surprise MVPs for today.
 
I keep thinking "whos the next David Tryee" no name player that makes a name for himself in the Super Bowl.

For the Patriots:
I think any one of the RB's.
Blount (doesn't count)
Vareen
Gray
Ridley

And here's a good one, Tim Wright.

Seahawks:
Jermaine Kearse
Cliff Avril

Those are some key players to watch for.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  EPICxPENGUIN69 on February 1st 2015, 7:07 pm

MaddMatter wrote:People are talking about surprise MVPs for today.
 
I keep thinking "whos the next David Tryee" no name player that makes a name for himself in the Super Bowl.

For the Patriots:
I think any one of the RB's.
Blount (doesn't count)
Vareen
Gray
Ridley

And here's a good one, Tim Wright.

Seahawks:
Jermaine Kearse
Cliff Avril

Those are some key players to watch for.

I think Lee Corso's key to victory is the ball boy
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 26
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MASTRxOFxPUPPETZ on February 1st 2015, 7:08 pm

i think the SeaCocks win this one 27-24 ...on another note, I kinda hope the Patriots win it, mostly because I feel that Brady and BB will walk off into the sunset together if they win, both retire on a Superbowl victory.

__________________________________________________________________________________________________


avatar
MASTRxOFxPUPPETZ

Posts : 3197
Street Cred : 95
Join date : 2011-04-18

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 7:11 pm

MASTRxOFxPUPPETZ wrote:i think the SeaCocks win this one 27-24  ...on another note, I kinda hope the Patriots win it, mostly because I feel  that Brady and BB will walk off into the sunset together if they win, both retire on a Superbowl victory.


I don't think Brady will, but I could honestly see Bill B. retire after this game.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  EPICxPENGUIN69 on February 1st 2015, 8:33 pm

Lynch, "fuck this noise...where's my skittles?!?!?"
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 26
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 9:27 pm

Bro that shit looked like it was half time from Semi Pro

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  EPICxPENGUIN69 on February 1st 2015, 9:48 pm

MaddMatter wrote:Bro that shit looked like it was half time from Semi Pro

those beach balls looked under inflated....katy perry shouldn't be allowed to do the super bowl ever again

EDIT: How bout this matthews kid for the hawks. Doesn't get a catch all year and in the NFC championship he recovers the onside and in the super bowl he has some monster catches
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 26
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 9:57 pm

EPICxPENGUIN69 wrote:
MaddMatter wrote:Bro that shit looked like it was half time from Semi Pro

those beach balls looked under inflated....katy perry shouldn't be allowed to do the super bowl ever again

EDIT: How bout this matthews kid for the hawks. Doesn't get a catch all year and in the NFC championship he recovers the onside and in the super bowl he has some monster catches
Matthews coming out of nowhere to get MVP to this point.

Patriot defense fucking up, O-line can't handle Michael Bennett.

Kyle Arrington is costing the Patriots the game and Michael Bennett has kept the Hawks in the game.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  EPICxPENGUIN69 on February 1st 2015, 10:14 pm

MaddMatter wrote:
EPICxPENGUIN69 wrote:
MaddMatter wrote:Bro that shit looked like it was half time from Semi Pro

those beach balls looked under inflated....katy perry shouldn't be allowed to do the super bowl ever again

EDIT: How bout this matthews kid for the hawks. Doesn't get a catch all year and in the NFC championship he recovers the onside and in the super bowl he has some monster catches
Matthews coming out of nowhere to get MVP to this point.

Patriot defense fucking up, O-line can't handle Michael Bennett.

Kyle Arrington is costing the Patriots the game and Michael Bennett has kept the Hawks in the game.

The zone coverage the seahawks are running is ridiculous, the tackling by the seahawks in ridiculous.

I love defense, I love good defense, I love seeing Tom Brady frustrated
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 26
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 10:30 pm

Tom Brady is the best QB I've ever seen in the way he can move around and step up in the pocket.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  EPICxPENGUIN69 on February 1st 2015, 10:59 pm

....wow
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 26
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 1st 2015, 11:06 pm

EPICxPENGUIN69 wrote:....wow

One of the greatest plays you'll ever see by Butler, not necessarily a bad play call, but when you have Marshawn Lynch, it is.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MASTRxOFxPUPPETZ on February 1st 2015, 11:36 pm

im happy...i fully expect BB and Brady to announce thier respective retirements in the coming week...YAAAH!!!

__________________________________________________________________________________________________


avatar
MASTRxOFxPUPPETZ

Posts : 3197
Street Cred : 95
Join date : 2011-04-18

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MASTRxOFxPUPPETZ on February 2nd 2015, 12:38 am

my reaction to the last few minutes of this game...

Nice catch by Kearse followed by a beast mode run to the 1yrd line. Now time to win the game.



Wait why is Wilson dropping back shouldn’t they give it to Lynch?



NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!



Why football gods why?



THIS IS BS THEY SHOULDN’T EVEN BE IN THIS GAME THE SPYGATE BALL DEFLATING FUCKERS!!!! SCREW THAT OC FIRE HIM RIGHT NOW!



Football? why are you talking about football, the seasons over let talk about something else.


__________________________________________________________________________________________________


avatar
MASTRxOFxPUPPETZ

Posts : 3197
Street Cred : 95
Join date : 2011-04-18

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  Willbacker on February 2nd 2015, 12:46 am

^^^^^That is simplyclassic. lol. No complaints they won it fair and square.
avatar
Willbacker

Posts : 659
Street Cred : 30
Join date : 2013-11-18
Location : Blue crab country Md

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 2nd 2015, 12:47 am

Lmao the hockey player with a racket hitting a soccer ball

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  S on February 2nd 2015, 4:08 am

EPICxPENGUIN69 wrote:....wow
Vote on the best cheerleader thread

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  S on February 2nd 2015, 4:09 am

Anyone know if Tubbs is ok and healthy? If that was my team I would have went on a very long walk and never came back

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  MaddMatter on February 2nd 2015, 5:35 am

S wrote:Anyone know if Tubbs is ok and healthy? If that was my team I would have went on a very long walk and never came back
Probably jumped off a cliff into the ocean.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  BaltRavensFan20 on February 2nd 2015, 9:43 am

Damn Patriots Evil or Very Mad

__________________________________________________________________________________________________
"When I think of a Baltimore Raven, what I think of is you go in there, we take your lunch box, we take your sandwich, we take your juice box, we take your applesauce and we take your spork and we break it. And we leave you with an empty lunch. That's the Baltimore Raven way."
-Steve Smith
avatar
BaltRavensFan20

Posts : 2266
Street Cred : 49
Join date : 2011-04-10
Age : 27
Location : Conway, South Carolina

Back to top Go down

Re: Super bowl forty something or what ever

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum