Latest topics
» New Games
by SteelersJMB October 9th 2017, 3:55 pm

» Torn between getting some games
by BaltRavensFan20 January 3rd 2016, 9:22 pm

» Week 17
by HurpDurpHurray January 3rd 2016, 5:07 pm

» Week 16 Merry Christmas Week
by Willbacker December 30th 2015, 5:57 pm

» Found MaddMatt
by MaddMatter December 30th 2015, 12:02 am

» Fantasy 2015-16
by BaltRavensFan20 December 27th 2015, 4:51 pm

» Week 15 i think lol
by HurpDurpHurray December 25th 2015, 7:29 pm

» League of Denial
by EPICxPENGUIN69 December 19th 2015, 8:26 pm

» Fixing College Football
by MaddMatter December 16th 2015, 11:36 pm

» Week whatever/ The last quarter
by Willbacker December 15th 2015, 10:21 am

NFL Countdown

Week 11

View previous topic View next topic Go down

Week 11

Post  Willbacker on November 16th 2014, 12:30 pm

Looks like a pretty good slate of games. Not much for the early games but the Sea/KC games is going to be a dogfight and go Saints and Texans. lol. Not like taking some time off and gaining ground. I like the matchups of the Phil/GB and Det/Ari games later in the day and of course the NE/Ind matchup in the evening is gonna be killer. Luck vs Brady.
avatar
Willbacker

Posts : 659
Street Cred : 30
Join date : 2013-11-18
Location : Blue crab country Md

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 12:57 pm

Willbacker wrote:Looks like a pretty good slate of games. Not much for the early games but the Sea/KC games is going to be a dogfight and go Saints and Texans. lol. Not like taking some time off and gaining ground. I like the matchups of the Phil/GB  and Det/Ari games later in the day and of course the NE/Ind matchup in the evening is gonna be killer. Luck vs Brady.

Don't worry, you won't have to watch the #1 NFC team play the #2 NFC team because everyone would rather watch Aaron Rodgers and that terrible GB defense play Philly and Mark Sanchez.

Two best teams in the NFC?
Or 2 teams playing for (possibly) a wildcard spot.

Detroit and Arizona fans should be pissed the fuck off. No national respect for either team.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 2:34 pm

LOL Bears

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  Willbacker on November 16th 2014, 4:00 pm

MaddMatter wrote:
Willbacker wrote:Looks like a pretty good slate of games. Not much for the early games but the Sea/KC games is going to be a dogfight and go Saints and Texans. lol. Not like taking some time off and gaining ground. I like the matchups of the Phil/GB  and Det/Ari games later in the day and of course the NE/Ind matchup in the evening is gonna be killer. Luck vs Brady.

Don't worry, you won't have to watch the #1 NFC team play the #2 NFC team because everyone would rather watch Aaron Rodgers and that terrible GB defense play Philly and Mark Sanchez.

Two best teams in the NFC?
Or 2 teams playing for (possibly) a wildcard spot.

Detroit and Arizona fans should be pissed the fuck off. No national respect for either team.

Thats probally cuz all 4 teams are in the NFC. That had to be a hard decision to make. How bout the Rams beating Denver so far.
avatar
Willbacker

Posts : 659
Street Cred : 30
Join date : 2013-11-18
Location : Blue crab country Md

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 4:22 pm

Willbacker wrote:
MaddMatter wrote:
Willbacker wrote:Looks like a pretty good slate of games. Not much for the early games but the Sea/KC games is going to be a dogfight and go Saints and Texans. lol. Not like taking some time off and gaining ground. I like the matchups of the Phil/GB  and Det/Ari games later in the day and of course the NE/Ind matchup in the evening is gonna be killer. Luck vs Brady.

Don't worry, you won't have to watch the #1 NFC team play the #2 NFC team because everyone would rather watch Aaron Rodgers and that terrible GB defense play Philly and Mark Sanchez.

Two best teams in the NFC?
Or 2 teams playing for (possibly) a wildcard spot.

Detroit and Arizona fans should be pissed the fuck off. No national respect for either team.

Thats probally cuz all 4 teams are in the NFC. That had to be a hard decision to make. How bout the Rams beating Denver so far.

I think I would rather watch GB-Philly at 1, Det-Arizona at 4 and NE-Indy at 8

But nope, instead I have to watch Seattle-KC, or in my case, on CBS its Minnesota and Chicago. Yippiee.......

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  HurpDurpHurray on November 16th 2014, 4:47 pm

Bengals actually showed up today. Good to see

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  EPICxPENGUIN69 on November 16th 2014, 4:55 pm

lol broncos
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 25
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 5:03 pm

Watching the play by play on gamecast.

S is gonna be pissed that the Panthers got conservative at the 35, only to miss the field goal.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  EPICxPENGUIN69 on November 16th 2014, 5:10 pm

MaddMatter wrote:Watching the play by play on gamecast.

S is gonna be pissed that the Panthers got conservative at the 35, only to miss the field goal.

it was a 65 yard fg, not a high success rate
avatar
EPICxPENGUIN69

Posts : 7512
Street Cred : 195
Join date : 2011-04-10
Age : 25
Location : New Jersey

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 5:12 pm

EPICxPENGUIN69 wrote:
MaddMatter wrote:Watching the play by play on gamecast.

S is gonna be pissed that the Panthers got conservative at the 35, only to miss the field goal.

it was a 65 yard fg, not a high success rate

They had one before that. They were at the 35 and ran 3 straight times, then missed wide left. They got the ball back and then tried the 60 yarder.


Eli- 5 INT's lmfao

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  Willbacker on November 16th 2014, 5:37 pm

MaddMatter wrote:

I think I would rather watch GB-Philly at 1, Det-Arizona at 4 and NE-Indy at 8

But nope, instead I have to watch Seattle-KC, or in my case, on CBS its Minnesota and Chicago. Yippiee.......

You gotta get the RedZone. Even if you want to watch a full game at least you can switch to it during commercials

HurpDurpHurray wrote:Bengals actually showed up today. Good to see

Mad Mad . At least the Browns lost and maybe Tennessee can do like the Rams. Hope so anyway.

MaddMatter wrote:Watching the play by play on gamecast.

S is gonna be pissed that the Panthers got conservative at the 35, only to miss the field goal.

Too conservative man. Wasn't even a gimme FG. And for 1st place too. Smh.
avatar
Willbacker

Posts : 659
Street Cred : 30
Join date : 2013-11-18
Location : Blue crab country Md

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 6:50 pm

Willbacker wrote:
MaddMatter wrote:Watching the play by play on gamecast.

S is gonna be pissed that the Panthers got conservative at the 35, only to miss the field goal.

Too conservative man. Wasn't even a gimme FG. And for 1st place too. Smh.

That's what I said, it's like what the fuck? They were acting like a 52 yarder was a gimme.



These refs in the Lions-Cards game are fucking jokes. Literally, not 1 flag thrown on Arizona, but like 12 thrown on the Lions (only 6 or 7 accepted) then the spot before the half where Ebron was CLEARLY at the 9 yard line, they spot him at the 10 and call 4th down, went to review and UPHELD the call.

At least the defense has settled down and we get the ball after half.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  Willbacker on November 16th 2014, 6:56 pm

MaddMatter wrote:
Willbacker wrote:
MaddMatter wrote:Watching the play by play on gamecast.

S is gonna be pissed that the Panthers got conservative at the 35, only to miss the field goal.

Too conservative man. Wasn't even a gimme FG. And for 1st place too. Smh.

That's what I said, it's like what the fuck? They were acting like a 52 yarder was a gimme.



These refs in the Lions-Cards game are fucking jokes. Literally, not 1 flag thrown on Arizona, but like 12 thrown on the Lions (only 6 or 7 accepted) then the spot before the half where Ebron was CLEARLY at the 9 yard line, they spot him at the 10 and call 4th down, went to review and UPHELD the call.

At least the defense has settled down and we get the ball after half.

Bad call by the refs. I thought for sure that was getting overturned. definitelty at the 9. Like to see da Raiders get their 1st win and give the Chargers another loss.
avatar
Willbacker

Posts : 659
Street Cred : 30
Join date : 2013-11-18
Location : Blue crab country Md

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  S on November 16th 2014, 7:08 pm

Yeah. Rivera and Shula playing not to lose instead of playing to win. Bad call. Terrible coaching.

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 8:25 pm

Alright props to Arizonas defense, they are legit.


But bro, the officiating in that game was fucking terrible.

The Lions had 10 penalties before the Cards had one, the fucking review before the half where everyone knew it was a first down, but they spotted him like 2 yards short. The punt return that wasn't a punt return, how in the hell you're allowed to review that in the first place baffles me, that was like challenging forward progress.


Fuck it though, NFL has the Packers tied for first just like they want.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MASTRxOFxPUPPETZ on November 16th 2014, 9:30 pm

Outsiders point of view, what i saw was the Cardinals refs give the Cardinals this game on silver platter...dont know where to start or end but the one that stuck out to me the most was that reverse call on the punt return....lets say the Card guy falls backwards, that would be ball at the 20, lets say he did what he did and another Cards guy touches the ball at the 3, that means ball at the 3 BUT lets say a Lions guys swoops in and scoops up the STILL LIVE football and returns it 49 yards to give the Lions a shot...NOPE, ball placed at the goaline according to the refs, the Card player didnt even control the ball, he TOUCHED it and sent it forward...Lions got anal raped today..no lube

__________________________________________________________________________________________________


avatar
MASTRxOFxPUPPETZ

Posts : 3197
Street Cred : 95
Join date : 2011-04-18

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 16th 2014, 9:34 pm

MASTRxOFxPUPPETZ wrote:Outsiders point of view, what i saw was the Cardinals refs give the Cardinals this game on silver platter...dont know where to start or end but the one that stuck out to me the most was that reverse call on the punt return....lets say the Card guy falls backwards, that would be ball at the 20, lets say he did what he did and another Cards guy touches the ball at the 3, that means ball at the 3 BUT lets say a Lions guys swoops in and scoops up the STILL LIVE football and returns it 49 yards to give the Lions a shot...NOPE, ball placed at the goaline according to the refs, the Card player didnt even control the ball, he TOUCHED it and sent it forward...Lions got anal raped today..no lube

Right! My thing is, I still don't know how they are able to review that. It's basically reviewing forward progress for a punt.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MASTRxOFxPUPPETZ on November 16th 2014, 11:36 pm

MaddMatter wrote:

Right! My thing is, I still don't know how they are able to review that.  It's basically reviewing forward progress for a punt.

totally agree!! i think the NFL refs make up rules as they go..total BULLSHIT!! imma Jets fan and have seen it all man, was justsuprised to see another team getting ROYALLY FUCKED!!....lions shouldve won that game today

__________________________________________________________________________________________________


avatar
MASTRxOFxPUPPETZ

Posts : 3197
Street Cred : 95
Join date : 2011-04-18

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  S on November 17th 2014, 12:57 pm

Rare Photo: 2 Panther guards remain standing as Cam Newton delivers a pass.


__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 17th 2014, 2:21 pm

S wrote:Rare Photo: 2 Panther guards remain standing as Cam Newton delivers a pass.


I raise you 2 Florida Gators!





__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  S on November 17th 2014, 9:35 pm

How does that even happen.

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MaddMatter on November 17th 2014, 11:04 pm

S wrote:How does that even happen.

Bro, I've learned in life that when you see something strange happen, that you thought could never happen anywhere. It happens in Florida.

2 teammates blocking each other on offense- Florida
"Bullying" in a professional locker room- Florida
Having a professional murderer catching TD's from Tebow- Florida
Having a guy eat another persons face- Florida
You can start to see a pattern here.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  MASTRxOFxPUPPETZ on November 18th 2014, 2:19 am

MaddMatter wrote:
S wrote:How does that even happen.

Bro, I've learned in life that when you see something strange happen, that you thought could never happen anywhere. It happens in Florida.

2 teammates blocking each other on offense- Florida
"Bullying" in a professional locker room- Florida
Having a professional murderer catching TD's from Tebow- Florida
Having a guy eat another persons face- Florida
You can start to see a pattern here.

HEEY!!! I LIVE in Florida!! strangest thing ive seen was how many decals of winning teams appear after week 14 on cars driving down the interstate..I swear to god i saw 5 ST.Louis Rams decals this morning alone!!

__________________________________________________________________________________________________


avatar
MASTRxOFxPUPPETZ

Posts : 3197
Street Cred : 95
Join date : 2011-04-18

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  Willbacker on November 18th 2014, 5:57 pm

There's a killer cell phone plan from a new company called TD Bell. LaGarret Blount was so excited he left the building early and signed up for the no carry zero minute plan.

The first black pilgrim Jonas Gray timewarped himself from the 1500's right into the SNF game scoring 4 TDs leaving the Colts scratching their head wondering who the hell was that guy.

Drew Stanton went out and showed those Lions that hometown cooking was a lot better than that southern fried chicken they got at QB.

We can't say Eli doesn't involve everybody into the game. He knows how to spread that rock around completing a pass to at least 12 diffrent receivers. What a guy.

The better QB won in St Louis. Hill over P Manning. Hallalujah!! Rejoice the monster is dead.

The science world is all a twitter after the shocking observation that the black hole is indeed shaped like a big fat zero.

The Falcons flew right into 1st place(4-6) over the extremely conservative Panthers. Still smh.

The Bengals had a good ol time down in New Orleans starting the day off with a lunch of fishhead gumbo and au bon friskies  then following that up with a few jack and milks and after that they finished off the day by kicking some saintly ass.

Alex Smith and Russell Wilson competed in a triathalon on who could move around the pocket better,could handoff better then finished it up with the screen pass competition. Alex won by a nose.

Ryan Mallet was having so much fun playing the carnival game whack-a-dog that security had to escort him off the premesis. He did clean the place out of the giant size teddy bears.

In the new Roadrunner cartoon the new silly villain Chip E Eagle just couldn't keep his hands off those new gadgets that the Acme Packers kept sending him. Beep-Beep.

Those dadburned Vikings. Don't you know better than to try to attack an angry bear with a switch. RRRggggRRRRR. Ummmmm. Raw viking face taste good.

In a turnaround of events the Bucs scalped the Skins. According to Capt Lovie RG3 scalp was nice piece worth many prostitutes.
avatar
Willbacker

Posts : 659
Street Cred : 30
Join date : 2013-11-18
Location : Blue crab country Md

Back to top Go down

Re: Week 11

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum