Latest topics
» New Games
by SteelersJMB October 9th 2017, 3:55 pm

» Torn between getting some games
by BaltRavensFan20 January 3rd 2016, 9:22 pm

» Week 17
by HurpDurpHurray January 3rd 2016, 5:07 pm

» Week 16 Merry Christmas Week
by Willbacker December 30th 2015, 5:57 pm

» Found MaddMatt
by MaddMatter December 30th 2015, 12:02 am

» Fantasy 2015-16
by BaltRavensFan20 December 27th 2015, 4:51 pm

» Week 15 i think lol
by HurpDurpHurray December 25th 2015, 7:29 pm

» League of Denial
by EPICxPENGUIN69 December 19th 2015, 8:26 pm

» Fixing College Football
by MaddMatter December 16th 2015, 11:36 pm

» Week whatever/ The last quarter
by Willbacker December 15th 2015, 10:21 am

NFL Countdown

Battlefield Hardline

View previous topic View next topic Go down

Battlefield Hardline

Post  HurpDurpHurray on June 7th 2014, 8:00 pm



New direction for Battlefield. It's apparently going to be a cops and criminals kinda game. Looks interesting enough, too early to tell how it will be though

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  MaddMatter on June 7th 2014, 11:31 pm

Cops and Robbers? I'll pass, just going to turn into another Call of Dooty. EA lives to ruin another franchise.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7555
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  S on June 8th 2014, 1:48 am

It actually looks pretty fuckin dope to me lol. Had like a GTA feel to it. I could dig it.

It does say "Spinoff" so I don't think this is going to be the actual direction that battlefield is going to take the series. It would be extremely surprising if they just strayed away from the typical FPS War shit they do. This just looks like something they could have on the side, kind of like how CoD has zombies. Battlefield has...cops and robbers or whatever lol

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  HurpDurpHurray on June 8th 2014, 3:05 pm

S wrote:It actually looks pretty fuckin dope to me lol. Had like a GTA feel to it. I could dig it.

It does say "Spinoff" so I don't think this is going to be the actual direction that battlefield is going to take the series. It would be extremely surprising if they just strayed away from the typical FPS War shit they do. This just looks like something they could have on the side, kind of like how CoD has zombies. Battlefield has...cops and robbers or whatever lol

But will it have heists?!  Shocked 

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  S on June 8th 2014, 5:27 pm

HurpDurpHurray wrote:
S wrote:It actually looks pretty fuckin dope to me lol. Had like a GTA feel to it. I could dig it.

It does say "Spinoff" so I don't think this is going to be the actual direction that battlefield is going to take the series. It would be extremely surprising if they just strayed away from the typical FPS War shit they do. This just looks like something they could have on the side, kind of like how CoD has zombies. Battlefield has...cops and robbers or whatever lol

But will it have heists?!  Shocked 
Does GTA even have that yet lol

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  BaltRavensFan20 on June 8th 2014, 7:54 pm

Don't worry, this isn't where BF is headed. Its a spin off like Bad Company was. Its not tied in with the main BF series. I think another dev company is doing it, just sharing the engine and such with EA.

__________________________________________________________________________________________________
"When I think of a Baltimore Raven, what I think of is you go in there, we take your lunch box, we take your sandwich, we take your juice box, we take your applesauce and we take your spork and we break it. And we leave you with an empty lunch. That's the Baltimore Raven way."
-Steve Smith
avatar
BaltRavensFan20

Posts : 2266
Street Cred : 49
Join date : 2011-04-10
Age : 27
Location : Conway, South Carolina

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  HurpDurpHurray on June 9th 2014, 11:36 am

S wrote:
HurpDurpHurray wrote:
S wrote:It actually looks pretty fuckin dope to me lol. Had like a GTA feel to it. I could dig it.

It does say "Spinoff" so I don't think this is going to be the actual direction that battlefield is going to take the series. It would be extremely surprising if they just strayed away from the typical FPS War shit they do. This just looks like something they could have on the side, kind of like how CoD has zombies. Battlefield has...cops and robbers or whatever lol

But will it have heists?!  Shocked 
Does GTA even have that yet lol

Last I heard is they keep talking about it but it hasn't happened. By the time they release them, nobody will be playing lol.

And Balt you're right, there's another company that is working with DICE on this

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  HurpDurpHurray on June 9th 2014, 4:57 pm

HOLY SHIT I think Battlefield just crashed everything! They just announced that Battlefield Hardline beta was available but you had to rush either on the website or on PS4 and click on the thing to get a code. I clicked it, says I got it, but it says the service is under maintenance. I actually think they just crashed PS Online

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  S on June 9th 2014, 9:43 pm

HurpDurpHurray wrote:HOLY SHIT I think Battlefield just crashed everything! They just announced that Battlefield Hardline beta was available but you had to rush either on the website or on PS4 and click on the thing to get a code. I clicked it, says I got it, but it says the service is under maintenance. I actually think they just crashed PS Online

Yeah niggas crashed that shit but it came back up in like a hour. I was at my boys house and he got into the beta. Its pretty fuckin dope. No one really knows what they are doing tho. Just kind of running around. So its nothing like the trailer with all that coordination but its definitely really dope.

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  HurpDurpHurray on June 9th 2014, 9:46 pm

S wrote:
HurpDurpHurray wrote:HOLY SHIT I think Battlefield just crashed everything! They just announced that Battlefield Hardline beta was available but you had to rush either on the website or on PS4 and click on the thing to get a code. I clicked it, says I got it, but it says the service is under maintenance. I actually think they just crashed PS Online

Yeah niggas crashed that shit but it came back up in like a hour. I was at my boys house and he got into the beta. Its pretty fuckin dope. No one really knows what they are doing tho. Just kind of running around. So its nothing like the trailer with all that coordination but its definitely really dope.

Ya it says I got it on PS4 but it won't let me download so I guess not. But ya, the trailer was definitely well coordinated to make it look better. Still, looks pretty sweet. And the funny thing is, THEY PUT HEISTS IN THERE BEFORE GTA DID! HA!

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  S on June 9th 2014, 9:57 pm

HurpDurpHurray wrote:
S wrote:
HurpDurpHurray wrote:HOLY SHIT I think Battlefield just crashed everything! They just announced that Battlefield Hardline beta was available but you had to rush either on the website or on PS4 and click on the thing to get a code. I clicked it, says I got it, but it says the service is under maintenance. I actually think they just crashed PS Online

Yeah niggas crashed that shit but it came back up in like a hour. I was at my boys house and he got into the beta. Its pretty fuckin dope. No one really knows what they are doing tho. Just kind of running around. So its nothing like the trailer with all that coordination but its definitely really dope.

Ya it says I got it on PS4 but it won't let me download so I guess not. But ya, the trailer was definitely well coordinated to make it look better. Still, looks pretty sweet. And the funny thing is, THEY PUT HEISTS IN THERE BEFORE GTA DID! HA!
lmao they sure did. Beat GTA at their own game

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  HurpDurpHurray on August 19th 2014, 8:51 pm





Two new videos I forgot to post. I really question this game, especially that hostage multiplayer game. Doesn't seem like there's actually an emphasis on the hostages. Looks more like 'go in, shoot people, get out' kind of mode. Which is basically every other mode. Single player looks cool but the "oh look you can politely tap someone on the head and they don't need to die" is hardly the attitude anyone will take in this game. Come on EA

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Battlefield Hardline

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum