Latest topics
» New Games
by SteelersJMB October 9th 2017, 3:55 pm

» Torn between getting some games
by BaltRavensFan20 January 3rd 2016, 9:22 pm

» Week 17
by HurpDurpHurray January 3rd 2016, 5:07 pm

» Week 16 Merry Christmas Week
by Willbacker December 30th 2015, 5:57 pm

» Found MaddMatt
by MaddMatter December 30th 2015, 12:02 am

» Fantasy 2015-16
by BaltRavensFan20 December 27th 2015, 4:51 pm

» Week 15 i think lol
by HurpDurpHurray December 25th 2015, 7:29 pm

» League of Denial
by EPICxPENGUIN69 December 19th 2015, 8:26 pm

» Fixing College Football
by MaddMatter December 16th 2015, 11:36 pm

» Week whatever/ The last quarter
by Willbacker December 15th 2015, 10:21 am

NFL Countdown

Fantasy Playoff Challenge league.

View previous topic View next topic Go down

Fantasy Playoff Challenge league.

Post  S on January 3rd 2012, 5:31 pm

I took the liberty of creating us a Fantasy Playoff Challenge League over on NFL.Com

http://challengegames.nfl.com/playoffchallenge/leagues/26410

League Name : Sports World Forums
Password : SWF

Basically like normal Fantasy football, but its got a different look to it..Theres no draft you just pick who you think is going to rack up the most points each week then save your team.

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  BaltRavensFan20 on January 3rd 2012, 5:58 pm

I joined....

__________________________________________________________________________________________________
"When I think of a Baltimore Raven, what I think of is you go in there, we take your lunch box, we take your sandwich, we take your juice box, we take your applesauce and we take your spork and we break it. And we leave you with an empty lunch. That's the Baltimore Raven way."
-Steve Smith
avatar
BaltRavensFan20

Posts : 2266
Street Cred : 49
Join date : 2011-04-10
Age : 27
Location : Conway, South Carolina

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  tripleaamin on January 3rd 2012, 6:59 pm

I joined with a vengence Razz

__________________________________________________________________________________________________
avatar
tripleaamin

Posts : 265
Street Cred : 5
Join date : 2011-04-20
Age : 24

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 3rd 2012, 11:50 pm

Joined

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  S on January 4th 2012, 4:51 pm

Good shit.

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 4th 2012, 5:47 pm

You all are going to get butt raped.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 4th 2012, 5:57 pm

MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 5th 2012, 2:34 am

HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

LOOK AT THIS GUY, HES STARTING CHARLIE BATCH AT QB

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 5th 2012, 10:46 am

MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

LOOK AT THIS GUY, HES STARTING CHARLIE BATCH AT QB

LOOK AT THIS GUY, BULLSHITTING AND STUFF! HE'S PROBABLY STARTING KEVIN SMITH AT RUNNING BACK LIKE A BITCH!

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  tripleaamin on January 5th 2012, 10:57 am

Drew Brees over or under 400 yards?

__________________________________________________________________________________________________
avatar
tripleaamin

Posts : 265
Street Cred : 5
Join date : 2011-04-20
Age : 24

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 5th 2012, 11:40 am

HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

LOOK AT THIS GUY, HES STARTING CHARLIE BATCH AT QB

LOOK AT THIS GUY, BULLSHITTING AND STUFF! HE'S PROBABLY STARTING KEVIN SMITH AT RUNNING BACK LIKE A BITCH!

FUCK NO, YOU'RE GONNA BE PISSED WHEN YOU SEE ARIAN FOSTER IN THE ENDZONE 2 OR 3 TIMES.

AND I'LL BE OVER HERE LAUGHING MY ASS OFF.

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 5th 2012, 12:54 pm

MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

LOOK AT THIS GUY, HES STARTING CHARLIE BATCH AT QB

LOOK AT THIS GUY, BULLSHITTING AND STUFF! HE'S PROBABLY STARTING KEVIN SMITH AT RUNNING BACK LIKE A BITCH!

FUCK NO, YOU'RE GONNA BE PISSED WHEN YOU SEE ARIAN FOSTER IN THE ENDZONE 2 OR 3 TIMES.

AND I'LL BE OVER HERE LAUGHING MY ASS OFF.

CHILD PLEASE! YOU'RE GONNA BE CRYING YOUR ASS OFF WHEN THE SAINTS PUT UP A BIG 50 ON YOUR SHITTY D! NOW COME HERE AND LICK MY PROSTATE!

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 5th 2012, 3:34 pm

HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

LOOK AT THIS GUY, HES STARTING CHARLIE BATCH AT QB

LOOK AT THIS GUY, BULLSHITTING AND STUFF! HE'S PROBABLY STARTING KEVIN SMITH AT RUNNING BACK LIKE A BITCH!

FUCK NO, YOU'RE GONNA BE PISSED WHEN YOU SEE ARIAN FOSTER IN THE ENDZONE 2 OR 3 TIMES.

AND I'LL BE OVER HERE LAUGHING MY ASS OFF.

CHILD PLEASE! YOU'RE GONNA BE CRYING YOUR ASS OFF WHEN THE SAINTS PUT UP A BIG 50 ON YOUR SHITTY D! NOW COME HERE AND LICK MY PROSTATE!

50?!?!?!? I BET THEY DON'T PUT UP MORE THAN 40! WATCH TJ YATES DESTROY YOUR DEFENSE. Let me say that again. TJ FUCKING YATES DESTROY YOUR DEFENSE!!!1

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 5th 2012, 5:35 pm

MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:
HurpDurpHurray wrote:
MaddMatt wrote:You all are going to get butt raped.

Suck my hairy balls

LOOK AT THIS GUY, HES STARTING CHARLIE BATCH AT QB

LOOK AT THIS GUY, BULLSHITTING AND STUFF! HE'S PROBABLY STARTING KEVIN SMITH AT RUNNING BACK LIKE A BITCH!

FUCK NO, YOU'RE GONNA BE PISSED WHEN YOU SEE ARIAN FOSTER IN THE ENDZONE 2 OR 3 TIMES.

AND I'LL BE OVER HERE LAUGHING MY ASS OFF.

CHILD PLEASE! YOU'RE GONNA BE CRYING YOUR ASS OFF WHEN THE SAINTS PUT UP A BIG 50 ON YOUR SHITTY D! NOW COME HERE AND LICK MY PROSTATE!

50?!?!?!? I BET THEY DON'T PUT UP MORE THAN 40! WATCH TJ YATES DESTROY YOUR DEFENSE. Let me say that again. TJ FUCKING YATES DESTROY YOUR DEFENSE!!!1

MY FONT SIZE IS ORANGE AND THEREFORE I WIN!

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 13th 2012, 5:42 pm

So I'm last in the league...

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  BaltRavensFan20 on January 13th 2012, 5:56 pm

HurpDurpHurray wrote:So I'm last in the league...

Im third!! tied with matt.... wait, Matt, I thought we were all going to get butt raped, yet your in third like I am Laughing

__________________________________________________________________________________________________
"When I think of a Baltimore Raven, what I think of is you go in there, we take your lunch box, we take your sandwich, we take your juice box, we take your applesauce and we take your spork and we break it. And we leave you with an empty lunch. That's the Baltimore Raven way."
-Steve Smith
avatar
BaltRavensFan20

Posts : 2266
Street Cred : 49
Join date : 2011-04-10
Age : 27
Location : Conway, South Carolina

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  Pintsizedjark on January 13th 2012, 6:05 pm

I didn't know that players that advanced accrued double points

__________________________________________________________________________________________________
MaddMatt wrote:I mean, you play to win the game, not to protect anyone's feelings. If you get blown out, it's no ones fault but your own.

BaltRavensFan20 wrote:Yet women say us men are idiots and can't be trusted? Yeah, look in the mirror....


Pintsizedjark

Posts : 918
Street Cred : 51
Join date : 2011-04-12

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  HurpDurpHurray on January 13th 2012, 7:46 pm

Pintsizedjark wrote:I didn't know that players that advanced accrued double points

I didn't know either but fuck it, IMMA COME BACK!

__________________________________________________________________________________________________
avatar
HurpDurpHurray

Posts : 6821
Street Cred : 241
Join date : 2011-04-10
Location : Canada

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 13th 2012, 9:42 pm

FUCK YOU BALT lmao

But yeah I didn't know players that advanced got double points either.
THE FUCK!

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  tripleaamin on January 13th 2012, 9:54 pm

MaddMatt wrote:FUCK YOU BALT lmao

But yeah I didn't know players that advanced got double points either.
THE FUCK!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Razz Razz Razz Razz Razz Razz

__________________________________________________________________________________________________
avatar
tripleaamin

Posts : 265
Street Cred : 5
Join date : 2011-04-20
Age : 24

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  BaltRavensFan20 on January 13th 2012, 11:23 pm

MaddMatt wrote:FUCK YOU BALT lmao

But yeah I didn't know players that advanced got double points either.
THE FUCK!

lol, you know Im just giving you a hard time ha ha.

__________________________________________________________________________________________________
"When I think of a Baltimore Raven, what I think of is you go in there, we take your lunch box, we take your sandwich, we take your juice box, we take your applesauce and we take your spork and we break it. And we leave you with an empty lunch. That's the Baltimore Raven way."
-Steve Smith
avatar
BaltRavensFan20

Posts : 2266
Street Cred : 49
Join date : 2011-04-10
Age : 27
Location : Conway, South Carolina

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 13th 2012, 11:28 pm

BaltRavensFan20 wrote:
MaddMatt wrote:FUCK YOU BALT lmao

But yeah I didn't know players that advanced got double points either.
THE FUCK!

lol, you know Im just giving you a hard time ha ha.
I know I know lol. I usually don't get pissed on this site cause were all cool with each other and shit. lol

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  tripleaamin on January 23rd 2012, 9:43 am

Hellll yeaaaah
I'm in 1st place over Stephen by 2 Pts.

__________________________________________________________________________________________________
avatar
tripleaamin

Posts : 265
Street Cred : 5
Join date : 2011-04-20
Age : 24

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  MaddMatter on January 23rd 2012, 2:36 pm

OH BOY IS THIS SHIT GONNA BE CLOSE! Im down like 60 but I got 2 people on Quadruple points 4 people on triple points and 1 on double.

Shits gonna get real!

__________________________________________________________________________________________________
[19:59:55] @ HurpDurpHurray : more jags fans at the draft party than a game lol

KAMEHAMEHA BITCHES!

MaddMatter

Posts : 7556
Street Cred : 125
Join date : 2011-04-08

http://www.sportsworldforums.com

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  S on January 23rd 2012, 4:29 pm

tripleaamin wrote:Hellll yeaaaah
I'm in 1st place over Stephen by 2 Pts.

WUT THE FUUUUUUUUUUCK!

I was ass this week lol. Like matt said. Shit just got real.

__________________________________________________________________________________________________
PanthersHornets Lakers Dodgers NHLDucks Tar Heels
avatar
S

Posts : 4368
Street Cred : 81
Join date : 2011-12-03
Age : 22
Location : Delaware

Back to top Go down

Re: Fantasy Playoff Challenge league.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum